Nystart.

Dags för en nystart för bloggen.
Varför inte registrera en ny blogg istället för att fortsätta på den gamla där senaste inlägget är nästan exakt två år gammalt kanske ni undrar?
Svaret är enkelt.
Jag är för lat.
Passar inte detta er så, ja, jag bryr mig inte.

Så varför denna nystart?
Jo det är ju dags för cirkusen som kommer vart fjärde år.
Där våra kära folkvalda politiker försöker övertrumfa varandra med hur dumma i huvudet de tror vi är.
Dessa hycklare som gör allt för att sitta kvar vid maktens köttgrytor.
Dessa lismare som aldrig haft ett riktig jobb. Aldrig gjort ett ärligt handtag i hela sitt liv.
Ja, ni vet vilka jag talar om.
Från mannen längst ut till höger, även känd bland vissa som Alfons Åberg, vars farfarsfarfar var resande cirkusartist. 
Till mannen längst ut på vänsterkanten som grät när de rev berlinmuren. Kommunisten som inte är kommunist.

Bloggen kommer helt enkelt vara som terapi för mig där jag kan skriva av mig en del av det förakt jag känner för denna "yrkes"kår.
Givetvis kommer detta varvas med mina reflektioner på idiotin som tycks vara norm i dagens Sverige.
Så väl möt alla ni som genomlider vardagen precis som jag och tycker det mesta är skit.

Kommentarer
Postat av: Jojje

Hahahahaha.

Kommer följa dina alster med spänning!

2010-08-09 @ 16:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0